08 December 2018

Post Baru 2018 di Hujung Tahun

Banyak orang suka padaku
Banyak pula yang benci diriku
Ku tak peduli inilah diriku yang cantik
Yang manja yang paling juara
Syinta Gila by Safiey Ilias


Lama gila tak update *sumpah ayat cliche setiap kali update blog HAHA tapi inilah hakikat. Bukan takdak masa, lebih kepada malas dan nak kena bukak PC taip. Kalau ikutkan banyak ja benda nak bercerita. Yeahhhh. . . 



Moving forward, sebenarnya aku tak pernah edit blog aku dari tahun 2011 ke 2013. Walaupun aku ada buang tambah layout gadget widget and what so ever binatang yang attach dekat blog ni. Aku tak ubah header, nama blog dan theme. Hari ini dalam sejarah aku tukaq semua teruih. Konon mood baru letew. Lepastu tinggal bersawang lagi HAHA 


Dulu nama blog aku budakampung90.blogspot.com lepastu macam nak tukaq ke mijahninja.blogspot.com tapi lepas aku tengok satu video ML Studio, aku rasa the best name for my not so new blog is mijahism.blogspot.com. Why? Haaaa omputih pulak. HAHA sebab -ism bermaksud macam ideology or philosophy la. Kebetulan ni blog aku, suka hati aku la kan? HAHA


Disebabkan tahun 2018 dah dihujung-hujung. Aku nak cuba la konsisten update blog ni. Macam azam baru la. Sebab aku banyak gila kot resource nak update cuma baloq (orang keyel sebut malas) nak update ja. Antara yang aku selalu tulis dekat phone selain meroyan dekat Twitter adalah sajak or puisi or pantun or whatever you want to called it. But benda tu macam masterpiece aku la. Mana tau Dubook ka LejenPress ka baca nak bukukan kan? HAHA angan-agan itu percuma bro.



No comments: